fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Gå och bajsa med er tre!!

Publicerad 2013-08-11 02:28:37 i Allmänt

E så jävla fkn trött på att alla ska fkn hålla på att hacka på mig min kille gjorde slut i går o min tjej kompis blev piss förbannad o trodde att det var JAG som gjorde slut via sms när det va den där saken...Och sen idag så frågade jag en ''kompis'' om jag kunde få smaka LITE cider sen han bara ''Nä vi kommer bara få skit av alla du känner om du får SMAKA'' så jag fick en sån jävla fkn damp på han o börja skrika på han sen han bara ''Det e DU som har fett stora prolem'' Så jag bara tänkte '''OMG''' Så hade den jävla saken gått till dom andra i förväg o sagt att jag va en sån luffare som tiggde pengar av alla!!!....Så alla andra fick sån cp damp på honnom så han gick men ja nu väntar jag bara på att hans lögner (Ryckten) ska komma ut som vanligt!!.....Men e rätt så trött å honnom nu asså! Så han kan fkn dra åt helvette!...Ha det så bra så hörs vi imon när jag har lugnat ner mig <3 Puss FRIDA! <33
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela