fridizz.blogg.se

Jag Ă€r en tjej pĂ„ 14 Ă„r som berĂ€ttar om mitt liv med mera👌 LĂ€s inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tĂ€nker kommentera nĂ„got olĂ€mpligt!😊

R.I.P 😭

Publicerad 2013-12-07 14:11:42 i AllmÀnt

Kommer aldrig att glömma dig😭😭

Kommer ihĂ„g första gĂ„ngen vi trĂ€ffades...jag o min kompis kunde nt sova vi gick ut dĂ€r vi bor sen sĂ„g vi att nĂ„gon satt vid dörren vi gick o öppnade o dör satt du o kunde nt komma in...vi blev bra vĂ€nner..vi trĂ€ffades varje dag pĂ„ bussen för du skulle till din skola o jag till min 😊 men nu kommer vi aldrig mer trĂ€ffas hĂ€r nere pĂ„ jorden...jag hoppas jag trĂ€ffar dig om nĂ„gra Ă„r dĂ€r uppe 😞 kommer aldrig glömma dig 😞 du hann bara börja 1:a ring 😞 men du har de bra nu ocksĂ„ dĂ€r du e 😞 vill bara sĂ€ga att jag Ă€lskar dig 😭😭😭😭😞 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-05 01:22:41

Hon var en underbar tjej! Jag kommer exakt ihÄg den dagen. Bara en timme innan det hÀnde sÄ tog jag bussen dit till den hÄllplatsen <3 :'(

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 Ă„rig tjej som kommer frĂ„n SkĂ„ne! ❀Fina flickor Ă„ker Volvo❀

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela