fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

:'(

Publicerad 2013-02-11 20:38:39 i Allmänt

Så nu har jag nyss kommit hem från Marieholm och lämnat min älskade katt Findus :'(
 
Jag saknar honom lite :'(
 
Men men jag får väl tänka på något annat :)
 
Men sån tur är att jag har mina andra söta katter :D
 
Och min störiga söta lilla vovve Friggi :D
 
Så nu ska jag kolla lite på tv :D
 
ha det gött :D hahahahahhaa
 
 
Älskade söta Findus :D <3

 
 
 

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2013-02-12 20:47:31

sålde du han ?? / din bfff! <3

Svar: nej vi gav bort honnom :'(
(tack för att du kollade min blogg :D) puss Erika :D <333
Frida Hellqvist

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela