fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Sportlov! :D <3

Publicerad 2013-02-14 17:31:03 i Allmänt

Glad allahjärtans dag allihopa! :D <3
idag va sissta dan i skolan imon e det studiedag sen helg och sen e det lov i en vecka :D <3
<3
Har nyss ätit kvällsmat mmmm vad gott :) <3
<3
hoppas att alla har haft en bra dag idag det hade iallafall jag :) <3
Vi spelade Fotboll Bandy och Basket mot Salle idag :P <3
Men synd så vann vi ej :'( <3
men men :( <3
<3
Men till sisst fick alla vars en polkagris :) <3
mmmmm vad gott det va :) <3
 
<3
nu ska jag gå hem till Johanna :) <3
 
Så hejdå ha en underbar kväll eller något hahahhaha <3
 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela