fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

E SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ER!

Publicerad 2013-06-24 13:54:49 i Allmänt

Asså FAN vad jag hatar dom som skriver elaka saker på mina bilder dom som skriver tex att jag e ful eller något kan fan dra åt helvette och ni behöver INTE kommentera om det är neggativa saker! FATTA!
 
E så jävla trött på att ni ska sjunka så jävla lågt!
Och alla som har mobbat mig kommer ångra sig rejält om några år!
 
Det kan jag slå vad om asså!
Så lägg av att hålla på så ni e bara OMOGNA som skriver sånt!
 
Tänk efter innan ni skriver\säger något för det kan såra någon rejält!
Jusst det ni tänker ju inte så långt så då får ni nog ta och fixa något som gör att ni KAN tänka så långt!
 
Bara säjer vad jag tycker och tänker jag vet själv hur det är att bliu mobbad så mobba inte andra!
Ni kommer må så jävla dåligt efter det!
 
Så ni får ha det bra och tänk er EFTER!!!
 
Kramizz Frida! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: ullis

Publicerad 2013-06-24 15:21:50

Fy f**n så arg jag blir när jag läser detta om dig. Jag vet själv hur det känns att bli mobbad. Man mår inte alld bra. Många varma kramar till dig.....

Svar: tack :)
Frida Hellqvist

Postat av: Emme chan desu

Publicerad 2013-07-10 00:06:05

fuck da haterz.
stay strong.<3

Svar: <3
Frida Hellqvist

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela