fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

LÅT IBBE STANNA!!!!

Publicerad 2013-10-15 22:24:07 i Allmänt

Alla har säkert hört om 18 åriga Ibrahim Jabathe (Ibbe) som utvisas från sverige till sitt hemland där han inte har kontakt med någon där eller kan deras språk! Jag tycker att detta e för jävligt! Att utvisa en kille som nt har gjort ett skit! Han har MÅNGA kompisar här i Sverige o går på en bra skola o ska försöka utbilda sig sen kommer dom jävlarna o säger att han ska utvisas från sverige!! FYFAN ASSÅ!! Jag tycker att ALLA ska sprida ut detta för de e FAN inte rätt mot en kille som har de hur bra som hälst här i Sverige! De e ett par stycken som vill att han ska bli utvisad för att han e Mörkhyad! jag tycker FAN inte att det spelar någon roll om man är ljus mörk eller mellan! Alla är lika mkt värda! Så snälla hjälp oss att sprida detta vi behöver hjälp att övertyga alla att Ibbe ska stanna! LÅT IBBE STANNA! Följ äver @letibbestay på Instagram!
 
HJÄLP!!
Kramizz frida!! <33
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela