fridizz.blogg.se

Jag Ă€r en tjej pĂ„ 14 Ă„r som berĂ€ttar om mitt liv med mera👌 LĂ€s inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tĂ€nker kommentera nĂ„got olĂ€mpligt!😊

Skolan 😕😕😕

Publicerad 2013-10-17 13:25:18 i AllmÀnt

Omg de e sĂ„ jĂ€vla trĂ„kigt i skolan...😕 dome sĂ„na konts...men sĂ„n tur e sĂ„nslutar jag efter denna lektionen..pallar inte med lĂ€xhjĂ€lpen 😊😝 sen e de bara till att Ă„ka hem sĂ„ man kan chilla liteđŸ˜Šâ€ïžđŸ˜ŽđŸ˜Ž men jag hoppas att ni nt har sĂ„na störda lĂ€rare som jag sĂ„ ni har sĂ€kert haft de bĂ€ttre i skolan 😋😋 men vi hörs puss haj â€ïžâ€ïžđŸ˜Š








Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 Ă„rig tjej som kommer frĂ„n SkĂ„ne! ❀Fina flickor Ă„ker Volvo❀

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela