fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

När livet sviker

Publicerad 2013-09-18 21:44:51 i Allmänt

NÄR LIVET SVIKER!

Kvar på samma plats men jag har kämpat och slitit jag vet att det blir bättre men det känns inte hitils jag fasnar i tankar och försöker ta mig loss när jag tänker på dagen någonting hände mellan oss.

Men nu vet jag var du står och jag behöver dig inte vi bröt av våra band och dom gick av på mitten. Jag har kastat våra bilder jag har saknat och glömt att det vadu och jag mot världen som kämpat till döds.

Du högg mig i ryggen vad var det som hände? Jag menar du och jag vi skulle jämt va bästa vänner.

Du har förändrats så mycket jag  vet knappt vem du är var tog den personen vägen som alltid fanns där?

Jag tror du vet vem du är behöver inte säga namnet men du förlora min tillt när du släppte min hand.

Och jag vet mycket väl att jag en kommer le men när jag sitter här och skriver rinner tårarna ner.

När livet sviker är det bra att vara två…men ena halvan av mig slutade förstå…att när en vän försvinner finns det inte mycket kvar.och jag glömmer dig mer för varje dag.

Men jag blev lämnad här som tack för hjälpen vi gick skilda vägar greppa tag i andras händer.jag försökte göra allt men det var du som gjorde fel.

Löften om att bry sig som inte längre finns mer.Va ärlig mot dig själv var det såhär det skulle bli? Isåfall trodde jag fel om hela dig och ditt liv.

Du var en ängel för mig så varför hände det här?Ett misstag som förändrar allt hela min värld.

Såklart jag vill vara vänner men du ser ju att de inte går. För varje gång jag ser dig river du upp gamla  sår.

Du har inte sagt förlåt så kan inte ta emot det.Och all skit som jag fick ta du är faninte värd det.

Vill du ha mig vid din sida får du börja med en sak.Ge tillbaka mitt liv för det var det som du stal.

Alla minnen stannar kvar på alla stundet vi skrattat.Det var du och jag mot döden ville aldrig ha någon annan.

NÄR LIVET SVIKER ÄR DET BRA ATT VARA TVÅ NÄR ENA HALVAN AV MIG SLUTADE FÖRSTÅ ATT NÄR DEN VÄN FÖRSVINNER FINNS DET INTE MYCKET KVAR OCH JAG GLÖMMER DIG MER FÖR VARJE DAG!

 

 Gammal bild!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela