fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Imorgon e de nyår!🎉🎊

Publicerad 2014-12-30 22:19:55 i Allmänt

Hej allihopa!
Har inte laddat upp något på ett bra tag för min iPad har inte fungerat och min data har varit helt konstig👎 bur now i'm back haha👌
Hoppas att allt e bra med er😊 med mig e de bara bra haha👌 
Har varit i Eslöv viss dagar nu under lovet vilket har varit super super kul!
Saknar alla mina fina vänner nere i Eslöv❤️ men men jag har ett par fina vänner här uppe i Perstorp iallafall❤️😊
Ska börja lägga upp mer här på bloggen igen😊
Denna gången lovar jag haha😊
Men ni får ha de så bra❤️
Det kommer komma upp bilder imorgon från min kväll👌
 



❤️puss och kram❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela