fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

PINK FLUFFY UNICORN

Publicerad 2014-03-23 13:33:39 i Allmänt

Tjena!!

Har nt gjort något inlägg på ett tag men jaja 😋

Har färgat mitt hår ROSA!! 😊
Har nt gjort så mkt mer än att jag har blivit opererad i båda fötterna så e gipsad o sitter i rullstol 😞👎

Men på Tisdag kanske jag får börja gå 👍😊
Så jag kan nt göra så mkt när jag nt kan gå 😕👎

Men men 😋 ni får ha de bra så ska jag försöka lägga upp fler inlägg😊👍❤️

Kramizz frida❤️❤️😘





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela