fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Tillbaka!❤️🍭🍭🍭🍭

Publicerad 2014-01-14 17:56:01 i Allmänt

Heej! 
Nu e jag tillbaka igen 😊 
Har nt kunnat lägga upp något för vi har flyttat så nu bor jag nt i Eslöv längre 😞 bor i Perstorp...en lite TRÅKIG stad!😞

Finns typ INGET att göra o känner nt så många i min nya klass😕
Men men de blir nog bra snart får jag hoppas 🐱
Men hoppas att alla har haft ett bra lov o sånt typ haha...
Kommer lägga upp inlägg oftare nu 👻🐱😊

Puss Frida❤️🍭



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela