fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Bella! :D

Publicerad 2013-02-13 14:24:42 i Allmänt

Nu har jag slutat skolan :D
Vi hade språk val idag och jag hade redan bestämt vad jag skulle läsa för språk :D
 
Tyska fick det bli <3
 
Det kom två poliser till skolan idag och jag och min kompis blev as rädda :D hahahahha
 
Så nu ska jag gå till en kompis!
 
ÅÅÅÅ vad jag längtar till imon!
 
Polkagrisslaget e imon  Västra mot Sallerup
Heja VÄSTA SKOLAN!!
 <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela