fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Hello

Publicerad 2013-02-24 17:03:40 i Allmänt

Jag vill försöka hitta en skivproducent...
Jag älskar att sjunga och brukar sitta hemma och sjunga för mig själv och jag vill att fler folk ska kunna höra min röst ;)
Många säger att jag är en talang på att sjunga.
Jag har alltid drömt om att få stå på en scen och sjunga framför MYCKET folk! <3
 
Men jag tror inte att det kommer att hända :(
 
Men om det är så att någon upptäcker mig så hoppas jag att dom kommer tycka om min röst. <3
 
själv så försöker jag JÄTTE mycket att få tag på skivproducenter! :D
 
ha det braaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela