fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Jag älskar dig!

Publicerad 2013-01-19 10:33:00 i Allmänt

Jag älskar dig moa <3
Jag vet att jag kan skriva till anda att jag älskar dom jätte mkt! <3
Men innerst inne så vet du att det är dig jag älskar mest! <3
Vi har varit Bästa vänner i snart 6 år :D
Men jag hoppas att du förstår att du är det bästa i mitt liv! <3
Jag älskar dig föralltid! <3
Jag kommer aldrig glömma dom underbara dagarna med dig! <3
Lova mig att vi måste göra om alla dom sakerna! <3
PUSS PUSS!!
FM-BFF! <3

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2013-01-19 19:03:04

Jag älskar dig med ! Men det sårar mig när du skriver så om andra och samma sak om mig när vi varit vänner längst :(

Postat av: Moa

Publicerad 2013-01-19 19:03:04

Jag älskar dig med ! Men det sårar mig när du skriver så om andra och samma sak om mig när vi varit vänner längst :(

Svar: jag vet sorry :(men jag kommer inte skriva så mer lovar <33333 :)
Frida Hellqvist

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela