fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Lund :P

Publicerad 2013-01-22 15:59:32 i Allmänt

Hej allihopa! :P
Idag var jag i Lund och skulle träffa min fkn ögonläkare! :P
Så drygt det var.
Först skulle jag kolla på en skärm med bokstäver på sen i en bok där det stod siffrer i med olika färger :P Sen skulle jag få ögondroppar sen såg jag fan inte ett enda skit! :P
Så skulle dom fotta mina ögon?
Sen så pratade dom as länge sen äntligen fick jag gå!! :D
Jag och mamma åt Thai mat :D mmmmm fan vad gott!
Sen åkte vi tillbaka hem till ESLÖV! :D
nu sitter jag och äter godis och dricker coca cola :)
Och väntar på att min älskade bff Moa ska sluta så hon kan komma till mig!! :D
 
Ja vi får se vad vi ska hitta på senare då :) <33
 
 
 
(IDAG BJUDER JAG PÅ EN SOMMAR BILD)  :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela