fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Lund :)

Publicerad 2013-01-18 09:44:00 i Allmänt

Hej alla bloggläsare :)
Idag tror jag nog att jag ska sticka till Lund till Hannah <3
Ja vet seriöst inte vad jag skulle ha gjort utan henne :)
Hon finns alltid där för mig och jag kommer alltid att finnas där för henne och det kommer jag lova! <3
Hon är världens bästa syster <3
men nu ska jag nog kolla på tv <3


(Gammal bild)


Ha en bra dag allihopa

Kommentarer

Postat av: Din Sysster

Publicerad 2013-01-18 09:53:43

❤❤❤:D

Postat av: Moa

Publicerad 2013-01-18 14:38:54

Bestäm dig snälla!! Vi har varit bästa vänner i 5 år jag står alltid vid din sida! Också säger du som om ennperson du känt ett halvvår?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela