fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

EMO IN MY <3

Publicerad 2013-03-12 12:11:59 i Allmänt

asså sorry att jag inte har skrivet muppar :(

Har inte hunnit :P
Men i allafall så jaaa :P

ee va fan vet fan ej vad jag ska skriva !!


Jo nu vet jag :D
I Lördags tror jag de va... ja de va det hahahah men ja jag va med dom tre världes bäääästa tjejerna ever asså!

Elin Julia och Vilma de va så jävla kul :D

Jag satt på golvet inne på Köpmannen och sa till en tant att jag hade tappat bort min mamma och att tre st pedofiler följer efter mig och hon bara struntade i mig :O

 

Tänk så va det sant och så bara omg hahhaha :D

 

asså jag tror fan inte att jag har haft så jävla kul någon gång :D <33

 

Kolla in Julias blogg!!  www.nattstaden.se\emopojken

har tyvär glömt vad Elins blogg heter men ska kolla upp det sen eller så får jag fråga henne :D <33

 

 

Har färgar mitt hår Lila men man ser inte det så bra för bilden e svart och vit :P :D <33

 

Ha de göt allihopa hahhaha :*  \\ Emofrida :D <33

Kommentarer

Postat av: Emo du vet vem hahhaha

Publicerad 2013-03-12 12:14:06

Nattstad ska de stå :P

Svar: :)
Frida Hellqvist

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-10 00:28:14

tycker att dus a vara stolt över att vara den du e :) jag har många emo kopisar men jagvet inte om man ska kalla dig emo precis ( inget illa ) jag tycker du är jätte rar söt o allt o frida jag tycker att du ska få kärlek för du är en jätte söt tjej både ut o in och dem som håller på med dig på norre boxar jag ner åt dig :P jag tycker att dus ka bli en konventare hahah :P

Svar: hade tänkt att bli konvetntare men e inte riktigt säker än :P
Frida Hellqvist

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela