fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Pöss

Publicerad 2013-03-15 12:00:32 i Allmänt

Halloj asså no

 

Jag har tråkigt sad

sitter hemma och vilar lite typ bara frown

 

äntligen e de fredag smiley

fick mina naglar  fixade igår av mina två bästa kompisar Paulin och Mathilda!  heart

min hund e riktigt störig!!  hon sitter och slickar på min arm HELATIDEN!! cheeky

 

kramizz  Emokvinnan heart

Kolla in min andra blogg mä!

www.nattstad.se\emokvinnan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela