fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

Hannah och My

Publicerad 2013-10-15 22:30:48 i Allmänt

Hannah!<3
Jag älskar dig sjukt mkt du har alltid funnits där för mig o jag kommeralltid finnas för dig!
Du e precis som en syster för mig o du förstår mig...Jag kommer Alltid finnas för dig i vått och tårt
Vi har haft stunder vi bråkat men jag e så jävla glad att vi har blivit vänner igen varje gång!
Älskar dig! <3
 
 
My! <3
Du är en sjukt snäll o söt tjej...Känner nt dig så mkt men jag kan lova en sak.....
Jag kommer ALLTID finnas för dig i vått och tårt de svär jag på!!
Jag hoppasatt du kommer finnas för mig med :)
Vet nt vad jag kan skriva mer men ja...
Älskar daj också :) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela