fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

farmor!

Publicerad 2013-09-03 20:58:56 i Allmänt

KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA DIG FARMOR! <3

MINNS NÄR JAG VA LITEN O BODDE I BJÄRRED PRECIS SOM NI O JAG SOV OFTA HEMMA HOS ER! NI HAR KVAR MIN TANDBORSTE SOM JAG ANVÄNDE DÅ! :'( JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DOM TIDERNA SOM JAG VA HOS ER!
VRF SKULLE DU DÖ JUSST NU :'( TVÅ DAGAR INNAN MIN FÖDELSEDAG :'( NI SOM SKULLE KOMMA NU PÅ SÖNDAG SOM VARJE ÅR :'(
DU HANN ATT FIRA MAMMAS OCH PAPPAS FÖDELSEDAG MEN TYVÄRR SÅ HANN DU INTE MIN :'( OAVSÄTT OM DET BARA E MEN ÄLSKADE FARFAR SOM KOMMER KANSKE PÅ SÖNDAG :'( SÅ VET JAG OM ATT DU KOMMER VARA DÄR OCKSÅ! :'(

FÖRVÄL ÄLSKADE FARMOR HA DET SÅ BRA..JAG VET ATT DU HAR DET MKT BÄTTRE DÄR DU E JUSST NU :'( MEN VILL BARA ATT DU SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT I HELA VÄRLDEN :'( <3 FÖRVÄL :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela