fridizz.blogg.se

Jag är en tjej på 14 år som berättar om mitt liv med mera👌 Läs inte min blogg om du inte tycker om de! Kommentera inte om du tänker kommentera något olämpligt!😊

LÄÄÄS!

Publicerad 2013-09-01 20:54:00 i Allmänt

Det finns så många idioter som man låssas att man gillar sen finns det dom idioterna som hatar någon som du verkligen tycker om så du MÅSTE låssas att du hatar han\hon för att du ska kunna ha kvar din ''Vänner'' 
Men eftersom att du låssas hata han\hon o den personen verkligen tycker om dig också så tror han\hon på det att du verkligen hatar hon\han :(
 
Så jag har lärt mig..Gillar jag en kille o mina ''kompisar'' hatar han så ska jag ta och skita i mina ''kompisar'' o inte bry mig vad fan dom säger man ska följa sitt hjärta inte den ruttna delen av hjärnan som gör så man går med i såna jävla grupptryck! 
 
 
 Puss haj! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Hellqvist

14 årig tjej som kommer från Skåne! ❤️Fina flickor åker Volvo❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela